måndag, juni 08, 2009

Walkabout

2 kommentarer:

k sa...

Vilken snygg bild! Du passar bra ihop med bakgrunden :D

Jag har också testat fönsterfoton på mig själv, men jag fick inte till spegelbilden lika tydligt. Jag gissar att jag skulle provat en annan, bättre vinklad ruta. Har du redigerat den?

Johan sa...

Tycker du? Någon tyckte jag påminde om Bobby Ewing. Men jag litar hellre på dig :D

Det svåra med det här var att det var ett kontor bakom fönstret och att alla till slut undrade vad jag sysslade med. Man kände sig lite.. spionaktig.

Jag har bara "framkallat" den i ACR och sen beskurit den i PS. Försökte få fram en polaroidkänsla, men jag är ju så jävla kass på det. Plus att blogger suger ut hälften av färgmättnaden när man laddar upp, av nån anledning. Men det blev ju rätt bra ändå :)