tisdag, maj 20, 2008

Vill ha dig

Förstår du?

9 kommentarer:

Anonym sa...

Stor konst!

Allt gott till dig mannen.

Anonym sa...

Vackert! Verkligen.
Lycka till med flytt.

Anonym sa...

Jag förstår...att du kommer att göra någon glad :D

Lämna över den som en tavla, bilden är ju snygg! ..(ps eller sälj motivet till IKEA hehe..)

Anonym sa...

Jag förstår oxå, jättefint.
Säger som Kenni, rama in den och ge den till någon speciell!

Svar på kommentar: Ah, det tänkte jag inte på när jag skrev... det är oxå jättefint :)
Min dörr, är här :)

Johan sa...

Jag hoppas hon ser vad ni ser..

Anonym sa...

Hoho...där är du ju..dig har man ju saknat.

Hoppas allt är bra med dig...fast som jag förstår så är det så.

Hon förstår om hon ser...

Kram på dig

Ps: Jag dricker vin ikväll...och du...det är mer än 10 plus ute nu..;)

Johan sa...

Ja här är jag, med läget under kontroll. Mitt eget läge, that is, just det här är ju inte upp till mig.

Hehe, det låter trevligt. Och jag som ska flytta helt snart..

Anonym sa...

du berör..*s*/tyrla

Johan sa...

Men hej Tyrla. Ja, somliga kanske, andra inte :I