fredag, september 25, 2009

Hemma

Doft av höst, kylande morgnar, mörka kvällar. Jag visste ju att det var så det skulle vara när jag till slut kunde slappna av, men jag är alltså ändå på något vis förvånad.

Vi tog Polen med storm, det får man lov att säga. Hade det bra. Gjorde det vi ville, missade ett par saker, men mådde fint där nere i en stad som ännu inte fått besök av någon höst.

Nu är det, vad ska jag säga, en känsla av tomhet som dominerar? Antar att det bara är att ställa in sig på den första nattfrosten.

3 kommentarer:

malin sa...

Första nattfrosten? Check! Packar med mig understället till Piteå nästa vecka, morgonpromenaden var väl ingen riktig fröjd för blodcirkulationen imorse, om man säger så..

Så..är det sömn i 2 veckor nu? =)

Johan sa...

You should move south, it seems!

Det blir några lata dagar, men rastlösa jag måste hitta på något att fylla dagarna med. Jag har ett löfte till en vän som blir svårt att hålla annars.

malin sa...

haha! Piteå är ju söderut...